Angajaţii CJPC au primit de la consumatori o serie de reclamaţii, 16 la număr ce vizau nereguli la
articole de mobilier, ceasuri, telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanţie, nerespectarea rezervărilor de călătorie, uşi, produse comandate pe internet contracte de telefonie mobilă, nerespectarea obligaţiilor asumate prin contractul de prestare servicii, servicii financiare. În urma cercetărilor efectuate de către angajaţii CJPC au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor în valoare de 1.040 lei precum şi reparaţii fără costuri pentru produsele constatate cu deficienţe. Toate cele 16 reclamaţii au fost soluţionate de cei de la CJPC :
Au fost constatate abateri pentru nerespectarea condiţiilor în cadrul termenului de garanţie, neafişarea denumirii operatorului economic la locul de desfăşurare a activităţii, lipsa traducerii în limba română privind informaţiile de utilizare a produselor cât şi pentru neafisarea prţurilor şi tarifelor într-un mod vizibil şi lizibil pentru consumatori.
Ca urmare a controalelor efectuate au fost sancţionaţi contravenţional un număr de 101 operatori economici, valoarea totală a amenzilor aplicate fiind de 70.450 lei. La acţiune, alături Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor au mai participat lucrători au IPJ Gorj, DSVSA Gorj sau reprezentanti ai Directiei de metale pretioase din cadrul ANPC .
ALEXANDRU PREDA