APEL AL CCIR

0
235

Aşa cum bine cunoaşteţi din comunicările transmise anterior, situaţia Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR) a devenit extrem de gravă, riscându-se pierderea patrimoniului propriu şi desfiinţarea actualelor Camere de Comerţ şi Industrie.
Sesizând aceste aspecte, un grup de Camere de Comerţ şi Industrie a solicitat Adunării Generale a CCIR, autorităţilor şi instituţiilor abilitate ale Statului luarea de măsuri şi tragerea la răspundere a
conducerii CCIR pentru:

1. încălcarea gravă a Legii Camerelor de Comerţ şi Industrie din România nr. 335 / 2007, a Statutului CCIR şi a legilor din domeniul financiar – contabil;
2. nerealizarea atribuţiilor CCIR, conform Legii 335 / 2007 şi Statutului;
3. posibile abuzuri şi nelegalităţi în administrarea CCIR; refuzul de a justifica cheltuirea unor sume enorme – peste 10.000.000 euro;
4. lipsa viziunii, nepriceperea şi incompetenţa managerială.

În acest context, în anul 2012:

 s-a solicitat AG a CCIR demiterea Preşedintelui CCIR, M. Vlasov;
 au fost sesizate autoritățile şi instituțiile competente ale Statului cu privire la posibile abuzuri şi nelegalităţi în administrarea CCIR;
 au fost introduse acţiuni în instanţă în vederea protejării patrimoniului CCIR.
Preşedintele CCIR, M. Vlasov, inducând în eroare şi manipulând un grup majoritar de Preşedinţi de Camere, cu sprijinul cărora acoperă prin vot colectiv posibile abuzuri şi nelegalităţi în administrarea CCIR, în prima parte a anului 2013:
 iniţiază şi reuşeşte excluderea din rândul membrilor de drept ai CCIR a patru Camere de Comerţ şi Industrie care au fost declarate persoane „non grata” iar Preşedinţii acestora, „indezirabili şi nefrecventabili”;
 transmite scrisori cu informaţii şi afirmaţii false, inducând în eroare autorităţile şi instituţiile judeţene, regionale, naţionale şi ambasadele străine în România, prin care solicită întreruperea relaţiilor instituţionale cu Camerele excluse şi sugerează acţiuni împotriva legilor române.
Faţă de comunicatele Preşedintelui CCIR, M. Vlasov, precizăm că, în conformitate cu prevederile legii, Camerele de Comerţ şi Industrie judeţene sunt organizaţii înfiinţate prin asocierea firmelor din judeţe, fiind autonome şi independente faţă de Camera de Comerţ şi Industrie a României, nefiind filiale ale acesteia.Calitatea de membru al CCIR este voluntară şi nu are nici o legătură cu atribuţiile şi activitatea Camerelor de Comerţ şi Industrie judeţene. Camerele de Comerţ şi Industrie judeţene pot adera în mod voluntar la CCIR, formând astfel o
organizaţie care are scopul de a le ajuta în relaţia cu autorităţile române şi străine, mai mult decât o pot face în mod independent, în vederea sprijinirii membrilor şi comunităţii de afaceri. Ori, acţiunile Preşedintelui CCIR, M. Vlasov, contravin flagrant menirii şi scopului existenţei CCIR, acesta încercând să convingă autoritățile române şi străine să nu lucreze cu unele Camere judeţene, iniţiind acţiuni de desfiinţare a Camerelor care nu se aliază intereselor lui.
În fapt, Camera de Comerţ şi Industrie a României, sub conducerea lui M. Vlasov, se dovedeşte a fi o organizaţie inutilă, care are drept scop doar sifonarea şi cheltuirea iresponsabilă a banilor obţinuţi de la societăţile comerciale în care are calitatea de asociat / acţionar şi din activitatea Curţii de Arbitraj Internaţional.

La o astfel de Cameră de Comerţ Naţională NU POȚI SĂ FII MEMBRU !
Nu te poți asocia cu cei care nu respectă legile ţării !
Nu poți să fii membru la o organizaţie care nu-şi realizează atribuţiile stabilite de lege şi Statut!
Nu poți să acoperi prin vot colectiv abuzurile şi nelegalităţile lui M. Vlasov !
Nu poți să fii asociat cu M. Vlasov, cu imaginea lui în comunitatea românească !
Pentru reaşezarea Camerei de Comerţ şi Industrie a României, organizaţie de interes naţional, pe făgaşul normal de apărător al intereselor firmelor şi Camerelor de Comerţ în relaţiile cu autorităţile şi instituţiile şi de promotor al economiei pe plan intern şi internaţional, propunem:
1. autorităţilor şi instituţiilor române
 blocarea adoptării în Parlament a iniţiativei legislative B69 privind:
 trecerea Registrului Comerţului în subordinea CCIR
 desfiinţarea actualelor Camere de Comerţ şi Industrie;
 să răspundă scrisorilor transmise de CCIR, solicitând:
 realizarea atribuţiilor stabilite de Legea nr. 335 / 2007 şi Statut;
 asigurarea transparenţei şi democratizarea administrării CCIR;
 respectarea legilor române.
 să răspundă sesizărilor făcute de Camerele judeţene.
 Guvernul şi Parlamentul României să legifereze organizarea şi funcţionarea Camerelor de Comerţ şi Industrie din România după modele din UE (Franţa, Germania, Austria, Italia)
 organizarea arbitrajului intern și internațional de către Camerele de Comerț și Industrie județene și a municipiului București și nu în organizarea CCIR.
 remodelarea ROMEXPO SA ca Centru Naţional de Promovare a economiei româneşti prin implicarea directă în acționariatul societății a Guvernului României, a Primăriei municipiului București și a Camerelor de Comerț și Industrie județene.
2. Firmelor, în special membrilor Camerelor de Comerț din județele ale căror Președinți de Camere susțin prin vot colectiv abuzurile și nelegalitățile lui M. Vlasov (Alba, Arad, Bistrița, Botoșani, Brăila, București, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Galați, Giurgiu, Hunedoara, Iași, Ilfov, Mehedinți, Olt, Satu-Mare, Teleorman,
Timiș, Tulcea, Vaslui, Vrancea)
 să mandateze Președinții Camerelor de Comerţ judeţene pentru ca în organele de conducere ale CCIR să solicite demiterea lui M. Vlasov.

23 aprilie 2013

untitled-2

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.