În timp ce numărul turiștilor care vizitează Veneția se apropie de niveluri de dinainte de pandemie, orașul care s-a luptat cu supraturismul a lansat o nouă campanie de marketing în interiorul orașului pentru a-i încuraja pe călători să nu folosească sticle de apă din plastic și să bea în schimb din fântânile de apă ale orașului pentru a limita poluarea.
Destinația romantică de vacanță – Veneția – face tot posibilul pentru a menține faimoasele sale canale, străzi și piețe curate.
Oficialii orașului au început o campanie locală de marketing pentru a face publicitate cererii milioanelor de vizitatori care coboară în Veneția în fiecare an. Și acum, când Italia a renunțat la restricțiile de călătorie instituite în urma pandemiei de COVID, turismul a revenit aproape la nivelurile de dinainte de pandemie.
Pentru a ajuta turiștii, oficialii orașului din Veneția au început să elibereze hărți cu locurile în care se află fântânile publice de băut, în special în centrul istoric al Pieței San Marco. Există 126 de fântâni publice care sunt clasificate ca fiind sigure pentru a bea, așa că turiștii nu ar trebui să fie niciodată la mai mult de câțiva pași de a-și potoli setea – și să evite să arunce sticlele de apă din plastic pe stradă sau în canale, lucru care se întâmplă de multe ori în Veneția.
