Joi 29 septembrie, Caravana “Managementul destinațiilor online și offline” a ajuns la Târgu-Jiu. Conferința a fost organizată de Autoritatea Națională pentru Turism, cu susținerea Google România, în parteneriat cu Consiliul Județean Gorj, Camera de Comerț și Industrie a României și Federația Patronatelor din Turismul Românesc.

Autoritatea Națională pentru Turism (A.N.T) va derula, în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie 2016, Caravana “Managementul destinațiilor: online și offline”, proiect susținut de Google România, cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației. Raluca Anghel, director management brand, a precizat că „Autoritatea Națională pentru Turism este foarte mândră că, în parteneriat cu Consiliul Județean Gorj și cu susținerea Google România, a reușit să organizeze cea de-a doua ediție a caravanei; am început la Constanța, continuăm la Târgu-Jiu și urmează Timișoara. Este foarte important ca la nivelul României, la nivelul regiunilor tradiționale, istorice, și la nivelul fiecărui consiliu local sau județean, să existe o organizare corectă în ceea ce privește promovarea. Gorjul are un caravana (3)potențial fabulos în ceea ce privește turismul, Craiova, de asemenea. Și este păcat să nu afle lumea întreagă ce avem de oferit”. La conferința “Managementul destinațiilor online și offline” au participat și Victor Maxim – președintele Asociației Descoperă Constanța, Rasty Petzalis Gabriel – creator platforma 100Tracks și OMD_Tg_Jiu_vizualGabriela Enescu – managing partner la Exprimo Marketing, precum și Ana Sipciu – industry manager Google Romania. La final, cei prezenți au avut ocazia de a adresa întrebări specialiștilor prezenți la eveniment.

Joi 29 septembrie, Caravana “Managementul destinațiilor online și offline” a ajuns la Târgu-Jiu. Conferința a fost organizată de Autoritatea Națională pentru Turism, cu susținerea Google România, în parteneriat cu Consiliul Județean Gorj, Camera de Comerț și Industrie a României și Federația Patronatelor din Turismul Românesc.

14484914_609920439177939_747729619564013806_n

Autoritatea Națională pentru Turism (A.N.T) va derula, în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie 2016, Caravana “Managementul destinațiilor: online și offline”, proiect susținut de Google România, cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației. Raluca Anghel, director management brand, a precizat că „Autoritatea Națională pentru Turism este foarte mândră că, în parteneriat cu Consiliul Județean Gorj și cu susținerea Google România, a reușit să organizeze cea de-a doua ediție a caravanei; am început la Constanța, continuăm la Târgu-Jiu și urmează Timișoara. Este foarte important ca la nivelul României, la nivelul regiunilor tradiționale, istorice, și la nivelul fiecărui consiliu local sau județean, să existe o organizare corectă în ceea ce privește promovarea. Gorjul are un caravana (3)potențial fabulos în ceea ce privește turismul, Craiova, de asemenea. Și este păcat să nu afle lumea întreagă ce avem de oferit”. La conferința “Managementul destinațiilor online și offline” au participat și Victor Maxim – președintele Asociației Descoperă Constanța, Rasty Petzalis Gabriel – creator platforma 100Tracks și OMD_Tg_Jiu_vizualGabriela Enescu – managing partner la Exprimo Marketing, precum și Ana Sipciu – industry manager Google Romania. La final, cei prezenți au avut ocazia de a adresa întrebări specialiștilor prezenți la eveniment.

C.W.

untitled-2